Lördag

Har jobbat idag. Hade sjukt mycket att göra, och så var det ganska mycket folk för att vara en "vanlig" helg, så jag hann inte med riktigt allt jag skulle. Tur att jag ska jobba imorgon också ^^

Iallafall, ikväll ska jag och Emil på middag hos mami, har hört ryktas att hon bjuder på lime-kyckling, ja tack. Sen blir det melodifestivalen för hela slanten. Och ikväll håller jag alla tummar och tår för Anna Bergendahl, har totalt kärat ner mig i hennes låt :)

Och just det, fick handla en valfri nederdel (xD) på jobbet för halva priset. Blev dessa leggings med lack-detaljer:

199:- på Lindex (var annars?)


Blir ingen dagens idag, kör en repris så kolla det här inlägget så ser ni hur jag ser ut idag :)

Nu ska jag ta och byta om och fixa lite, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0