Sveriges nationaldag

Idag har jag inte direkt firat nationaldagen alls. Började dagen med en jordgubb/hallon/banan-smoothie och lite stekande på golvet i vardagsrummet :) Sen jobbade jag 10,30-15, och åkte därefter direkt till mormors födelsedags-fika. Mysigt att träffa lillkusinen igen, hon växer så fort så det gäller att hänga med i svängarna :)

Här kommer en liten dagens nu när jag ändå är i farten,


Jeansshorts & skärp, Lindex
Linne, Pimkie
Blus, H&M
Skor, Deichmann

En enkel och ganska söt sommaroutfit :)

Nu sitter Emil och spelar NHL10 på Ps3'et, och vi ska snart ta och laga lite klyftpotatis med fläskkotletter och bea-sås. Mumsig söndagsmiddag alltså. Apropå mumisgt så var ju pappsen här igår och lagade mat. Han bjöd på Biff Rydberg med senapskräm, så jäkla gött alltså. Senapskrämen kommer jag absolut göra själv till olka köttbitar i sommar.

Vi måste verkligen inhandla en el-grill så vi kan grilla på balkongen i sommar, grillat ÄR godast, och så känns det mycket mysigare att grilla än att stå och steka en stackars dennis-korv eller hamburgare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0