3 månader senare..

and i'm kinda back :)

Tänkte iallafall försöka bli lite mer seriös på det här. Har inte haft inspiration, tid eller dataprogram för att kunna blogga. Sen Emil installerade Windows 7 så har vi inte haft word osv, och jag har inte orkat ladda ner något bildredigeringsprogram..

Anyways, för er som inte vet det så har jag ju fått ett långtids-vik på Lindex här i Bålsta, så det lär bli en del shoppande framöver.
Jag och Emil har fått ett erbjudande på en lägenhet, visserligen som nummer 5.. men nu känns det äntligen som att vi har en chans :)

Jag har börjat träna igen efter nästan ett års uppehåll, och i helgen tävlade jag för första gången :)
Det blev 2 silver och 1 brons till oss :)


Riktigt skoj var det :)


well well, är ledig idag så kanske hinner ta tag i en ny bloggdesign :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0