give me



Såhär vill jag se ut i höst.. Shortsen finns redan i min garderob, tunikan finns förutom i grått även i en härlig lila och svart, är sugen på alla tre men måste hejda mig, så kommer bli antingen den gråa eller lila. Koftan - som är hur mjuk och go som helst kommer förmodligen hoppa in i min garderob redan imorgon, ska nämligen lämna tillbaka ett annat plagg. Den är förövrigt lika snygg öppen som knäppt!

Väskor har jag redan för många, och det tänker jag kika på när vi åker till Cypern om 2(!) veckor, men det är lite den stilen jag är ute efter, rockigt och slappt :)

Ett par grovstickade strumpbyxor behövs nog snart, och stövlar eller boots till så är man ready to go!


Alla plagg är från lindex.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0