HAPPY HAPPY HAPPY


Har nog inte skrivit i bloggen om att jag var på intrvju på H&M igår. Det gick superbra tycker jag, fast jag var lite nervös, och tror att jag pratade i superspeed ^^. Men tjejerna som intervjuade mig måste ha gillat mig, för jag har blivit utvald som timanställd i deras vikariepool, YES!
Feels really nice. Det känns som att man har ganska stor chans att kunna klättra inom företaget, om man satsar på det :)

Blir lite pyssel med att få ihop det med mina dagar på dagis, men det kan man ju kalla ett i-landsproblem. Att ha för mycket jobb liksom ^^

Grattis till mig själv iallfall :D

Kommentarer
Postat av: Emy

ÅÅÅÅH va roligt!!! :D GRATTIIIISSSSS!

Ses i hallen :) Kram

2009-10-02 @ 16:40:03
Postat av: Pappa

Stort grattis.

// Stolt pappa

2009-10-02 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0