Torsdag

Gårdagen sprang snabbt förbi utan att jag hann ta mig till en dator, så jag får köra ett recap nu istället :)
Åkte till skolan vid halv 10 för mösspåtagningen :) blev lite tal av rektorn och sång av studenterna. Efter det gick nästan hela klassen och köpte glass, myspys. Sen klockan halv 11 var det dags för mig att jobba ett par timmar, det gick bra, men var ganska ruschigt eftersom barnbidraget kom igår.
Jag slutade jobba vid 4, mötte upp mamma och syrran i centrum om gick med dom en stund, sen träffade jag Lea, Tessan, Ken & Ceder och tillsammans gick vi till "Finkan" där studentkommittén hade bokat uteserveringen och hade lite trevligt.
På kvällen blev det brännbollspel och kubb vid min gamla skola, mycket trevligt :)

Sen åkte jag hem till Emil och sov där,

kommer kanske bilder från dagen senare nu ska jag åka och spela minigolf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0