Söndag


Gårdagskvällen blev en riktigt trevlig historia hemma hos Madde & Martin, jag och Emil och Stor-Emil åkte dit. Vi kollade på Robinson och sedan Se upp för dårarna. Det blev såklart en del pratande också. Vi knatade väl hem vid 1-tiden någon gång, mycket trevligt. Sen var det hyfsat tidig uppgång imorse, Emil hade samling 10.45 till sin match, så han skjutsade hem mig strax innan det. 
Idag är det träning, träning och åter träning som gäller. Först ska vi ha extra-träning för UT-mixen, sen har UT-tjejerna egen träning, och till sist har jag träning själv. Gympahallen från 13.30 - 19.00, mitt andra hem? Hoppas det blir bra träningar bara. Ska bli kul att träffa Johanna och Emma efter gårdagen, då det var möhippa för Emma, vill veta allt som hände :)



Jag förresten sett att magtröja är på ingång i modet igen. Snälla, det är ju så trailer-trash det kan bli. Usch. Inget i världen kan få mig att ha magtröja i annat syfte än att vara utklädd. Det är en sak att köra lager-på-lager-stilen, då kan det vara ok, men inte att gå omkring och visa magen på stan/jobbet eller i skolan. INTE OKEJ!
Men nu ska jag inte gå omkring och vara negativ, måste tala om att jag har blivit kär! :D

Världens underbaraste läppglans/läppbalsam. Limmar inte, torkar inte ut läpparna och ger lagom mycket färg och glans. Dessutom superbilligt. Helt klart favoriten till sommaren. 

Nu ska jag ta och kolla på lite saker att önska mig i studentpresent, mamma är på mig som en hök. 

XOXO  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0