Tisdag

Godmorgon,
är uppe relativt tidigt idag, ska iväg och jobba sen, som vanligt. Filmen som jag såg igår (ett halvår efter alla andra) var faktiskt ganska bra.

Den var inte alls så ytlig som jag hade föreställt mig.
Idag blir det som sagt till att jobba, vilket känns rätt okej nu när det inte är tropisk värme ute längre, det är inte alls lika varmt inne hos oss längre. Man orkar jobba hela dagen utan att vara som en zombie efteråt. Sen ikväll blir det middag på egen hand, och förmodligen film/TV-kväll hemma i soffan. Familjen har åkt till Frankfurt, och Emil ska till sin kusins landställe i några dagar.
 
Lyckades desutom få ledigt två extra dagar vecka 30, när Emils föräldrar ska ha sin gemensamma 40-årsfest, så nu har jag bokat tågresan till Småland redan till torsdagen, och så åker jag hem på söndagen. Hoppas bara att det blir bra väder så att man kan vara ute hela helgen :) Jag har dessutom beställt en ny klänning som jag ska ha på festen,

Hoppas bara att den är lika fin på, och i verkligheten som på modellerna och bilderna :)

Nu ska jag ta och fixa mig till jobbet,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0