Söndag



Idag har det varit full fart hela dagen. Började med ett Yoga-pass klockan 10 imorse, sen snabbt hem och duscha och fixa iordning mig och ner till tåget. Jag och Tessan åkte in till stan och shoppade loss, hade en riktigt trevlig dag, och avslutade med lunch/middag på kungshallen. Här kommer bilder på det jag köpte(förutom Emils födelsedagspresenter, dom får ni se sen) 

   

  

 

        

Var också väldigt sugen på att ta hem den här söta klänningen, men den fick stanna i affären.


När jag kom hem så hämtade mamma upp mig, och så åkte vi och hämtade pizza. Mumsigt.
Nu ikväll har jag faktiskt gjort lite nytta också, har totalsanerat hela mitt rum, slängt en massa gammalt skräp, dammat och dammsugit. Dessutom har jag börjat packa inför min smålandsresa nästa vecka. Aa juste, så flyttar jag till pappas hus imorgon, så har packat ner alla grejer inför det med.

Imorgon ska jag upp och träna skivstång igen med mamma, och efter det blir det jobb mellan 12 och 18. Nu är det läge för mig att ta en låång skön dusch, och sedan hoppa i säng :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: caroline

jätte fina bilder på dig där :)

2009-07-25 @ 21:48:41
URL: http://livingmystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0