Måndag

Dagne har som vanligt bestått av jobb, jobb & jobb. Hann dock med att fira min lillebror som fyller år på onsdag. Men familjen åker till tyskland imorgon så därför körde vi fikat idag :) Idag har jag fått mina fina smycken från Kokos, har tyvär ingen sladd så jag kan inte visa hur dom ser ut. Det får bli en annan dag. Emil spelar Fifa med sin pappa, så jag ska ta och kolla på film, Confessions of a Shopaholic :) hoppas att den är lite småmysig.

Kolla vilka söta linsetueier, jag skulle helt klart bli glad av att ta ut och sätta i mina linser varje dag om de låg i såna här söta fodral:

1. Fiskar
2. Grisar
3. Flodhästar
4. Grodor (personlig favorit)
5. Kissekatt (superbra, för i locket finns en spegel)

Nu är det movietajm,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0