Fredag

Long time, no blogging, i know. Men jag har varken tid eller ork att ladda upp massa bilder och skriva när jag jobba hela tiden :) Idag har jag iallafall varit ledig, så imorse var jag med mamma och körde ett skivstångspass. Grymt skönt att väcka kroppen rejält, men kommer förmodligen ha jordens träningsvärk imorgon. Efter det så åkte vi iväg och badade, och låg på stranden i drygt fem timmar. Kalasskönt att bara ligga i värmen med en bra bok och ta det lugnt.
Har också hunnit med att hämta ut min tågbiljett till småland, och insåg nyss att tåget går 5.09 på torsdagsmorgonen. Herregud hur ska jag orka med det?
Nu har jag två lediga dagar till, skönt med långhelg, och på söndag ska jag och Tessan in till stan på lite shopping :) Emil fyller år imorgon, så måste fixa lite paket till honom. (han är nere i småland så jag firar honom nästa helg istället) jag ska försöka hinna ladda min kamera med lite batterier också så vi kan ta en massa bilder,

Jag har förresten beställt en klänning som jag kanske ska ha på festen nästa lördag;


Tokigt söt tycker jag, hoppas bara att det blir hyfsat bra väder, så man inte förfryser :)

Nu är det dags för fredagsmys xD,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0