Busy, busy

Har jobbat hela dagen både idag och igår, så hann inte blogga något då. Speciellt eftersom jag var och tränade innan jobbet igår, och har packat och grejat idag. Har också hunnit vara hos mamma och fikat en sväng med morbro och hans tjej, riktigt mysigt faktiskt, nu är det bara drygt 3 månader kvar innan vi får en ny liten kusin :)
Imorgon ska jag försöka packa klart min väska och fixa paket och sånt inför helgen innan jobbet, för jag sticker och tränar direkt när jag har slutat, så då kommer jag stupa i säng.

Nu är det över en vecka sen Emil åkte iväg till småland. Saknar honom faktiskt ganska mycket, speciellt om kvällarna... Men nu är det inte så lång tid kvar innan jag åker ner också :)

(Bild från förra sommaren, samma kväll som vi träffades)

Nu är det dags för mig att göra mig redo för sängen,

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0