Torsdagskväll

Både Johanna och mamma sviker mig ikväll, så det blir ingen afrodans för min del.. får se om jag orkar köra skivstången imorgon bitti istället. Man blir ju så deprimerad av det här vädret, det har åskat och ösregnat hela eftermiddagen. Usch. Man vill ju bara ligga i soffan och dricka varm choklad. Men kan man det om man inte har någon mjölk hemma? Nej just det. Jävla skit att man skulle glömma plånboken hemma just idag. Suck.
Har ingen lust att fixa något att äta heller, så jag får se vad som hittas på.  

Har muntrat upp mig själv lite genom att "fönstershoppa" lite på HM's hemsida, och de har fått in riktigt schyssta skor nu till hösten:

Ge mig lön idag? :)

Eller nej just det, jag ska ju spara mina pengar så Emil och jag kan åka till Thailand i vinter.. Inte för att det ärså pjåkigt heller, men man blir ju inspirerad att handla höstkläder nu.. Ska nog ta och plocka ner min låda med höst/vinterkläder från vinden snart.. Så blir plånboken (eller bankkontot) glad iallafall :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskar skorna med rosetten, vilket jag säger varje gång jag ser dem ;P haha.. jag vill ha dom!!!

2009-08-13 @ 21:43:02
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är så ledsen att jag missade afrodansen idag :( Jag hade vekrligen velat gå. Men vi kommer ju ses flera dagar nästa vecka och dansa :D Puss på dig!

2009-08-13 @ 23:02:45
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0