Söndagsmorgon

Har inte hunnit blogga nåt i helgen, så det blir en sammanfattning.
I fredagskväll kom Emil hem till mig vid 11, oannonserad och hyfsat rund under fötterna, han lutade sig mot väggen utanför ytterdörren, rakt på ringklockan. Smidigt. Hursomhelst så tillslut lyckades vi somna.
Lördagmorgonen vaknade vi ganska tidigt, typ vid 10, Emil åkte iväg för att handla present till sin kusin Martin, och jag låg ute i solen i 3 timmar. Sen kom Emil och hämtade mig, åkte hem till honom, och så gick vi till Martin. Där bjöds det på vin, öl och smörgåstrårta. Emil som var ganska bakis höll sig nykter hela dagen, så framåt 8-tiden åkte vi för att hämta rockband. Sen blev det Rockband-kväll och trevliga samtal, och (för) mycket vin. Men det var en mycket trvlig kväll :)

Nu sitter jag och väntar på att bussen ska gå, ska ner och jobba några timmar, innan det är dags för träning..

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0