Söndagskväll

Det gick bra att jobba idag, trots att vi hade mycket att göra och ventilationen fortfarande inte fungerar. Vi har typ 28 grader i butiken, riktigt äckligt varmt när man dessutom ska jobba. Jag och Jackie lackade på några kunder som vägrade gå ut fast vi hade stängt, totalt respektlöst. Efter jobbet iaf så gick jag förbi ca och köpte en glass som jag åt påväg till gympahallen. Där inne var det ännu varmare än i butike, så tjejerna blev trötta rätt fort men dom var duktiga ändå.
Sen var jag duktig och gick hem från träningen, ca 35 minuter.

Nu har jag precis kommit till Emil, jag var duktig och cyklade hit, och ska ta och kolla lite på TV.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0