Onsdagkväll

Jag och Johanna åkte ner till centrum & kikade runt lite, ingen jättehäftig dag men ändå. Jag köpte ett par jeans-tights som jag har kollat på ett tag. Vi käkade lunch på Finkan; ost&skink ciabatta, mums. Hittade en parfym som jag vill ha också, Jessica Simpsons Fancy, jag har jättemånga parfymer som är somriga och fräscha, så jag gillar den för att den är lite tyngre och mer som en kvällsparfym.

Sen köpte vi färska jordgubbar och ananas och cyklade vidare till IP. Väl där gjorde vi färdigt mixfriståendet, vilket känns väldigt skönt. Sen fixade vi fruktsalladen och satt och åt med Emma som kom ner. Emy kom också lite tidigare så vi hade lite tid att prata innan tjejernas träning började.
Hade egen träning ikväll också, gick faktiskt riktigt bra. Kenny körde mördar-uppvärmning med oss, och sen körde vi tävlingsvarven på tumbling, skruvar ner i gropen och överslag på pelle. Jag trampade lite snett i sista hoppet så då gcik jag och Emy in i lilla hallen och körde lite skivstång/hantel-styrka. Efter det var jag duktig och cyklade hem, tog en dusch, åt några mackor och pratade med Emil. Snart kommer han hit och då blir det lite soffmys framför TVn.

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0