Ögon


Mina nyfärgade ögonbryn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur vet du vilken färg du ska ha på ögonbrynen? om dom blir för mörka eller så. ? är det bara att lägga på färg och låta det sitta?



kram jag följer din blogg:)

2009-04-30 @ 18:42:10
Postat av: Theresé

Hej hej, jag använder Colorans ögonbryn & fransfärg, i färgen brun. Jag tycker den funkar super, har haft samma förpackning i snart ett halvår och den räcker fortfarande. Man kletar på färgen med en liten pinne, och låter verka i 20 minuter, kortare om man vill ha ljusare, och längre om man vill ha mörkare. jag brukar försöka ta bort det som hamnar utanför så snabbt som möjligt, annars så kan det bli lite konstigt,



Kram

2009-05-02 @ 17:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0