Måndag

Igårkväll lyckades Emil ladda ner det nyaste OTH-avsnittet, säsong 6 avsnitt 20, om någon har nyare får ni gärna skicka :) Vi har blivit värsta OTH-junkies xD efter det så skulle E dricka te, så vi gick ner i köket, medans han fixade sitt te så lekte jag med Messi, deras hamster, han är verkligen världens gulligaste. Han sprang upp på ett galler i buren, satte framtassarna på springhjulet, och dundrade rakt ner i golvet på buren. Jag skrattade rätt länge åt det ^^ men han verkade ha kul iaf..
Emils dator ville inte funka imorse så kunde inte skriva nåt då, men jag gick upp vid 10, käkade lite frukost, kollade på gammalt avsnitt av OTH och fixade mig inför skolan. Cyklade ner, och på vägen mötte jag Martin, Majken och Hampus som var ute på promenix. Hade redovisning om brandsäkerhet(blää) och nu sitter jag och skriver på min UF-loggbok. Ska snart ta och gå till centrum och byta mina 3 veckor gamla skor som har spruckit i sömmen, dålig kvalitét.
Sen blir det att cykla hem och packa till pappa, och ta sig ner till träningen. Får se om jag hinner ut och springa nånting innan det.

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0