Salt

Saltlakrits är en av mina största cravings. Och salt ska det vara, djungelvrål, salmiakbalkar, salta döskallar och liknande. Därför blev jag överlycklig när jag och Emil var på flygplatsen i Köpenhamn och denna fanns i tax-freen:

(detta är den finska varianten, hittade ingen större bild på den danska)

Alltså, Malaco Dark - med havssalt. Hur mycket saltare kan det bli??

Men jag måste säga att jag är besviken, den är god, absolut - men smakar ungefär som de salta fiskarna som finns när man plockar lösvikt. Jag förväntade mig mycket mer salt. Kommer nog inte köpa den igen, nästa gång blir det en jättepåse Djungelvrål istället :)

Kommentarer
Postat av: c

åh jisses! Jag måste prova! I love it :D

2010-09-12 @ 11:30:46
URL: http://livingmystory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0