Packing


Sololja - SPF 6, Solskyddskräm - SPF 20,15 & 10 + litet stift till näsa och öron SPF 20, Schampoo & balsam med blonderingseffekt, duschcreme till Emil, Efter-sol med förlängande effekt, Body butter från Victorias secret, ansktskräm i mini-burk - Lumene, liten burk Nivea-kräm att ha i strandväskan.

Jag försökte verkligen ta med så få bikinis som möjligt, men det är kul att variera sig, och så är det ju bra att kunna byta när man har badat. Sen går ju en del av dessa att matcha med varandra även fast de inte hör ihop egentligen :)


Nu har jag smugt igång med packningen, har ju tränng både ikväll och imorgon kväll, och på torsdag måste vi lämna Chelsea hos svärisarna och lite såna saker. Kände att jag vill vara ute i ganska god tid med packningen :)
Som ni ser vill Chelsea gärna hjälpa till, eller egentligen leka med banden till mina bikinis :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0