Onsdag


En outfit i den här stilen har jag tänkt mig till Wilmas dop senare i vår :) Lagom gulligt men ändå lite coolt. Har sett på styling-bilder att en liknande klänning kommer komma in hos oss någon gång i vår, så jag hoppas att den dyker upp innan dopet :)

Nu har jag precis stoppat i mig en tallrik vanilj-yoghurt med banan, och ska göra mig klar att ge mig ut i det UNDERBARA vädret :)


Update

Fick förfrågan om att skriva ut inköpsställen och priser, so here it comes:

Klänning, Wetseal $22.50 ~ 162:-
Tights, H&M 79,50:-
Kavaj, Fashion Union £28 ~ 300:-
Skor, Forever21 $25 ~ 179:- 
Väska, Fred Flare $12 ~ 86:-
Armbanden är från Forever21, hittade inget pris, men såna finns ju i var och varannan affär :)




Kommentarer
Postat av: klara

skriv varifrån sakerna kommer och pris! :)

2010-03-10 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0