Jag fattar inte



Jag fattar inte hur människor tänker? Självklart ska den kvinna som betalade(?) för att bli misshandlad, så att barnet skulle dö, straffas. Men hur ofta händer det att en kvinna själv, medvetet orsakar ett missfall? Eftersom det här har blivit en så stor nyhet nu så antar jag att det inte kan vara något allt för vanligt förekommande. Sen så undrar ju jag om den där tjejen egentligen inte är mest i behov av akut psykisk hjälp? Det måste ju finnas många andra, bättre sätt att bli av med ett barn. Adoption bland annat.
Och hur ska man i sådana fall straffbedöma abort? Det måste ju räknas som den värsta graden av mord, med tanke på att man "mördar" ett oskyldigt och försvarslöst foster.


Näej detta är bara bullshit, folk som har för mycket fritid och för många knasiga åsikter. Känns som att man ska skatta sig lycklig som bor i Sverige. Folk här är ju ändå ganska normala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0