Fredagskväll

Blir en lugn kväll idag, Emil är på träning just nu, men när han kommer hem blir det lite mys. Ska ju jobba hela helgen, så fest blir det nästa helg :) Men imorgon ska vi till mamma och äta middag och kika på mello, lillebror och Mattias(bonuspappa) ska nämligen till Globen och se det live, så vi tänkte göra mami lite sällskap.

Känns helt underbart att kunna gå i skinnjacka och finare stövlar till jobbet nu. Vädret idag var helt magiskt, det bara pirrar i hela kroppen av vårkänslor!
Det enda jag saknade idag var en svart skinnväska, har bara en brun (och jag är inte ett stort fan av svart och brunt i kombination) och solglasögon! Måste verkligen införskaffa mig ett par nya slit-och-släng-brillor, som man inte gråter blod för om dom blir lite repiga. Har ju mina diesel, men det är ju inte alltid man orkar gå och släpa på fodralet till dom. Skönt att ha ett par (eller två) som man bara kan stoppa i väskan eller i jackfickan :)

Just det, måste bara tipsa om att Lindex just nu har erbjudande på ett urval stickade tröjor & koftor, 149:-
Jag är väldigt sugen på dessa två:

Härligt nude-färgade, den ena med volanger & den andra en vanlig bas-kofta. och 149:- är dom ju helt klart värda :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

oj vilka söööta :D

2010-03-12 @ 21:12:46
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Theresé

Ja visst är dom :)

2010-03-12 @ 21:34:01
URL: http://gymparumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0