Dagens


Blus, kjol & armband, H&M
Känner mig lite som Blondinbella idag, haha!

Sitter just nu i köket och äter frukost med solen i ansiktet, helt underbart! Ska iväg på ett möte nu kockan 11, sen blir det direkt iväg på dop, och därifrån lite snabb matinhandling innan vi ska till mamma på middag och fira min födelsedag :)

Gårdagskvällen var skitskoj, vi hade sjukt roligt, och JAG vann bowlingen! Vet inte vad som flög i mig igår, har aldrig spelat så bra i hela mitt liv xD Dock glömde jag mitt minneskort till kameran hemma, så bilder kommer så fort jag får tag på dom :) De fina armbanden jag har på mig idag fick jag av Emma, Emy & Johanna + en massa andra saker, lovar att visa sen. Nu ska jag ta och göra mig iordning, bussen går om drygt en halvtimme.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0