31/8

Idag är det sista dagen i Augusti.. Det är ju helt galet, vart tog sommaren vägen? Nu måste man ju helt plötsligt ha jacka när man går ut, och att gå barbent till jobbet är ju bara att glömma. Men jag har bestämt mig för att  spara sommar-garderoben tills vi åker till Ayia Napa. Efter det blir det att plocka upp alla stickade tröjor, tjocka strumpbyxor, halsdukar och knästrumpor ur källaren, och istället packa undan alla somriga klänningar & linnen, shorts och sandaler.
Lite vemodigt är det ju, men det är ju så mycket roligare att klä sig på hösten. Så mycket mer former och lager att leka med :)

Nu ska jag ta och borsta tänderna, och sedan cykla iväg till jobbet. Åker direkt till gympahallen efter det, så är  inte hemma förrän efter 9 ikväll. Det är riktigt skönt att ha kommit igång med träningen igen, och jag har faktiskt inte tappat så mycket i sommar, mest styrka och uthållighet - men det har jag snart tränat upp igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0