Wednesday

Hello peoples,
Har haft fullt upp med jobb och gympa de senaste dagarna, men idag har jag sovmorgon och börjar inte förrän vid 12. Blev erbjuden en fast tjänst igår, yeeey! Så nu har jag en 75% fram till jul åtminstone :D Det känns galet bra, att veta på förhand vilka tider man jobbar vissa dagar, och slippa bli inringd och väckt varje morgon av telefonen. Så eftersom jag ska vara på dagis nu hela hösten, var jag tvungen att köpa mig ett par stövlar.
Say hello to my new best friends :) okej, jag vet att de inte är det snyggaste jag haft på fossingarna, men det duger för dagis. 
Tokigt sköna, och dessutom varmfodrade, 129:- på skopunkten. Inte dumt alls.

Nu ska jag ta och göra mig klar för jobb på Lindex, och sedan ta bussen ner.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0