Torsdag

Tjingeling :)
Idag har jag jobbat, as usual nu för tiden. Känns riktigt bra att ha fått in en fot här på dagis, jag tycker ju att det är roligt att jobba med barn, och så tror jag att det kan vara en bra merit inför framtida jobb :) Anyways, förutom det så har jag även börjat nyinreda mitt rum. Har släng ut min urgamla stereo som var ca en meter hög, och en halvmeter bred. Jisses vad det kan samlas damm bakom sådana prylar som man aldrig flyttar på. Har resnat min sminkhylla och lagt ner allt i lådor med lock (så man slipper se eländet som pappa sa). Sen tog jag en liten paus för att data lite, men ska snart hugga i och slruva ner en säng, och upp en byrå :)
Känner mig riktigt nöjd med mig själv!

Igår kom förresten mitt paket från H&M med dessa smaskiga prylar i:

Skorna är to die for. Kommer verkligen leva i dessa i höst! Dock var klacken högre än jag hade tänkt mig, men absolut inte omöjliga att gå i. Tightsen är mycket tjockare och mer siden-aktiga än jag trodde, men dom är grymt sköna, och lika snygga med en oversize tröja till vardags, som en kort klänning/tunika på fest :)
I paketet låg dessutom en T-shirt till Emil. Hatar när han springer runt i Puma-T-shirts, så jag har på egen hand börjat förnya även hans garderob ^^.

Nä nu ska jag ta tag i mitt projekt igen!

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0