Sunday bloody sunday

Filmen igår var ruggigt bra, verkligen sevärd. Och allt blir så annorlunda på Bio mot om man ser den hemma i soffan. Hela salongen hoppade högt ett par gånger, men chockeffekten skulle inte vara densamma utan den stooora skärmen och ljudet som kommer från alla möjliga håll. Det jag menar är att alla borde se den på Bio :)
Hann kika i lite affärer innan också, men hittade inget direkt som jag behövde eller ville ha, och känner mig duktig som inte slösade några pengar igår :) 
Imorgon ska jag och pappa till Ikea, och därifrån har jag en känsla av att jag kommer komma ut med en mycket tunnare plånbok. 

Just det, igår när vi åkte in till Kista blev det tvärstopp precis vid avfarten till Bro, och på andra sidan hade två bilar smällt rejält ganska nyligen.
 Som tur var kunde vi åka av i Bro, och sedan på igen i Kungsängen, så vi hann ändå. Men sedan när jag fick höra att det var en dödsolycka, och att två barn var skadade, då kändes det lite tungt.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sedan är det lunch och efter det sjka jag trampa ner till hallen :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0