Finally Friday

Godmorgon godmorgon, *dududududududuu*

Börjar morgonen med en liten sång. Idag känner jag mig typ 20kg lättare. Nu är det över. Done. I will never go back. Typ. Bye bye HG, lycka till i framtiden.
Nej jag ska inte vara bitter, men fan alltså, att vuxna människor kan bete sig som tonåringar? Frysa ut personer och favorisera. Helt galet. De har helt glömt bort vad det är vi sysslar med.

Yäyä, idag är det jobb igen, börjar halv 10, så ska snart ta mig ner och få i mig lite frukost. Äter iochförsig lunch redan vid 11, men man måste ju äta något. Har inga direkta planer för ikväll, men det lutar åt att jag och Emil går ut och käkar någonstans, lite myskväll bara vi två.

Nästa helg ska vi åka med Emil och Mia till Växjö, hyra en stuga och fiska kräftor. Kommer bli hur mysigt som helst och jag längtar redan :) Nu måste jag kila och göra mig klar!

xoxo

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en trevlig helg :)

2009-09-26 @ 00:41:17
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0