Tisdagskväll

Idag har varit en ganska bra dag. Provet imorse gick galant (hoppas jag), men det spelar egentligen ingen roll för jag får mitt MVG i kursen ändå :) Sen blev det till att sitte ute ett tag vid lunchen, innan vi åkte på vår, ganska tråkiga, tur runt Enköping. Avslutade ändå ganska bra med fika på Tant Gredelin, supermysigt. Sen åkte jag, Emelie & Jacob bussen hem från Enköping, och där var det typ 700 grader, sjukt varmt verkligen. Väl hemma i Bålsta gick jag förbi centrum, hittade ett par söta ballerinor, men måste spara mina pengar nu, för det blir så attans mycket festande de närmaste veckorna. Men jag köpte iaf en liten kavaj från Only:
 
supersöt tycker jag, och passar både till jeans & linne, eller en söt klänning.

När jag väl kom hem så hade pappa lagat sin underbara Pasta Carbonara, ingen bantarmat men fasiken vad gott det är. Snart kommer mamma hit också, för vi ska planera min studentmottagning, som är om mindre än tre veckor. Åh vad jag längtar :)

Just det, de ringde från jobbat idag också, så jag har fått några timmar imorgon, härligt härligt med lite extra stålar i sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0