Tisdag

Provet var visst inte förrän halv 11, så sitter i skolan och väntar på det. Alla andra 2or och 3or är på någon informationsgrej om EU-valet, men dels så ska jag göra prov, och så har jag nog inte tänkt att rösta heller, så då är det ju onödigt att gå dit. Ska nämligen iväg den dagen som valet är, och jag är inte typen som kommer gå och förtidsrösta på kommunen.
Har varit duktig och beställt nya lurar til min iPod, just nu funkar bara den vänstra :P Man skulle ju helt klart hellre sitta ute nu, när solen äntligen är framme. Är inte heller så taggad på att åka omkring i Enköping hela eftermiddagen, men det kan nog bli rätt okej.
Ikväll ska jag, mamma & pappa planera inför min studentmottagning, allt som behöver fixas och handlas till dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0