Söndagkväll

Imorse var vi och kollade på Fannys fotbollsmatch i Enköping, som dom förövrigt vann med 2-1, och Fanny gjorde ett mål. Som tur var så regnade det inget på oss då, fast det hängde många mörka tunga moln i luften. Efter matchen skjutsade Emil hem mig, för han skulle åka och kolla på KFCs match. Så jag städade och packade lite därhemma.
Helt plötsligt kommer mamma och frågar om jag vill följa med och spela minigolf, självklart ville jag det. Vi hade supertur med vädret, solen sken nästan hela tiden när vi spelade, och jag gjorde en hyfsad runda med 69 slag. 
Sen blev det lite brådis till gympahallen där UT skulle ha träning, men jag hann få i mig en skagenmacka, en pucko och någon ny grej från Wasa-knäcke,  supergod var den. Perfekt som mellanmål. 
Efter träningen kom Emil och hämtade mig, och så åkte vi för att spela minigolf med hans morbror och kusiner. Denna gång gick jag rundan på 60 slag, ganska hyfsat om jag får säga det själv. Jenny däremot (Emils mamma) slog banrekordet för damer på 49 slag :)

Nu har jag och Emil kollat på avsnitt 23 på säsong 6 av OTH, och MAN VILL JU BARA SE MER! Hoppas det inte tar för lång tid innan nästa avsnitt kommer. Och snart ska vi ta och åka hem till mig. Blev ju av med min jacka och därmed alla mina nycklar i fredags, så jag kommer inte in hemma om jag kommer hem försent. 

Peace & löve,


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0