Onsdag

Ledig dag idag, skönt att få en paus såhär mitt i veckan. Och jag har bestämt mig för att inte göra så mycket nytta idag, utan bara ta det lugnt och slappa. Har hunnit ligga ute i solen i nästan två timmar, sen blev det molnigt och började blåsa.
    Det var ju ESC igår, tyckte att det mesta var under all kritik, men några ljusglimtar dök det ju upp, Rumäninens Balkan Girls var ju lite av en partylåt, likaså Finlands Lose Control

Men den bästa var ju helt klart Island :
Helt underbar låt, och vilken röst tjejen har!

Tingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag håller fullständigt med dig! Jag somnade till och med i soffan för att det var så dåligt! Men jag håller med att Island var grymt bra.. så fin låt, hon var jätteduktig! :)

2009-05-13 @ 17:02:11
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: Theresé

haha ;) och vissa var ju sjukt pinsamma också. Fattar inte att folk ställer upp på sånt. Men som sagt, Island är klart bäst hittills :)

See you tonight :)

2009-05-13 @ 17:23:09
URL: http://gymparumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0