Lördag/Söndag

Hann inte blogga nåt igår, var sjukt trött när jag kom hem. Men gårdagens tävling gick bra, mitt mixlag tog en silvermedalj, och det yngre laget gjorde jättefina varv. Efter tävlingen vart det hem och kolla på ESC och tjocka godis, chips, popcorn och cola hos Främlings. 
Imorse gick jag upp 10 i 7, och var nere i ishallen kvart över, bra jobbat om jag får säga det själv. Våra UT-tjejer gjorde grymt bra ifrån sig, men som synd var så missade vi en pallplats med 0.15 poäng, lite surt, men nu vet dom att dom är bra iallafall. Det var flera som kom fram efteråt och sa att dom var duktiga, och att vi borde satsa på RM i höst, det vore superkul om det kunde funka. Även vårt Midi-mixlag tävlade i förmiddags,det gick inte riktigt lika bra men dom är ju också bland de yngsta och gjorde svårare varv än många andra.
På eftermiddagen tävlade mina grabbar och RM3-tjejerna, killarna kom på 4e plats (av fyra lag),och tjejerna vann sin klass. Så totalt sett så har det varit en riktigt lyckad helg :)


Mix - fristående


Johanna & Erica


Medaljen

Nu ska jag ta och äta lite rabarberkompott och hemgjord vaniljsås ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

wohoo.. grattis till alla! :D

2009-05-20 @ 07:24:44
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0