Onsdag

Gårdagen blev mycket mer händelserik än jag hade väntat mig. Efter att vi hade skjutsat pappa & Åsa till Bromma åkte vi hem till Emil & Mia på lite morgonfika, innan dom skulle iväg på ultraljud. När dom kom hem åkte vi iväg och spelade minigolf. Jag var sjukt dålig, fick det sämsta resultatet jag fått på länge, men Mia gjorde en galet bra runda på 55 slag :) Efter minigolfen åkte jag och Emil hem till dom och grillade, kollade på fotbollen och drack öl. En riktigt trevlig kväll :)
Sen tog vi en promenad hem och gick och lade oss.

 Idag har jag inte gjort speciellt mycet, bara legat ute i solen och stekt medan Emil vart jätteduktig och både tvättat bilen och klippt gräset. Min lilla hemmafixare <3 Sen åt vi sen lunch, med våfflor och cola, tjockt, I know. Ikväll blir det nog tidig läggdags, eftersom vi ska upp supertidigt för att åka på spa imorgon :D yiih.

Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0