Onsdag

Idag har jag varit inne i stan med Johanna och shoppat en massa :) vi åkte in med 20 i 12 tåget, började på OneOff, och jobbade oss sedan bort mot Gallerian. Det blev en väldig massa handlande, och jag köpte: En stor påskkyckling-gul tjocktröja och ett vtt tub-linne på Carlings, ett par marin-blå shorts, ett rosa linne och en vit kofta/blus som jag ska ha över min studentklänning på fredag, allt på Gina, och två baslinnen på H&M. Så nu behöver jag inte shoppa nåt mer i sommar. Behöver sa jag, inte vill ;) 
När jag kom hem och hade ätit middag kom Emil och hämtade mig, och så åkte vi till Emil & Mia och kollade på fotbollen och snackade skit. Sen tog vi en promenad hem, & nu ska jag och Emil ta och mysa lite i soffan,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0