Måndag (igen)

Idag har jag jobbat arslet av mig hela dagen. Eller okej, kanske inte. Men det är galet jobbigt att jobba i 35 graders värme hela dagarna. Men vi fortsätter att gneta på bra, vi leder fortfarande i vår region :) Konstigt ändå att det är så många som handlar så mycket fast det är så bra väder som det är, själv skulle man ju vilja ta till vara på den lediga tid man har, och spendera den ute i solen. Men men.. Idag kom mitt paket från Nelly som jag beställde i torsdags:

 &  (ett brunt och ett vitt armband)

Är riktigt nöjd :)

Är dock inte lika nöjd över att mitt paket från yves-rocher, med solskyddskräm och efter-sol-kräm, inte har kommit än, fast det är typ 9 dagar sedan jag beställde. Skulle behöva ha grejerna imorgon, eftersom vi har planerat in en heldag på stranden. Aja, det löser sig säkert.
Nu ska jag ta och trampa iväg till Emil, blir som vanligt till att sova där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0