Måndag

Morrn,morrn.
Igår var jag ju på smyckesparty, ett märke som hette Kokos of Sweden. Hur fina smycken som helst, jag hade kunnat köpa på mig hela kollektionen. Tyvärr så använder jag inte så mycket smycken, men jag får nog ta tag i det och börja med det nu :) Jag beställde:


Fast armbandet är brunt och guld istället för orange, och halsbandshänget, tillsammans med ett svart mocka-band. Så himla fint att ha bara till ett enkelt linne :) Efter partyt åkte jag ner till Emils kusin, och så åkte vi och köpte glass, jag körde på kulglass. Hallonsprbet och trippel-choklad, MUMS! Efter det åkte vi iväg och badade en sväng, och det var faktiskt ganska skönt i vattnet, dessutom var det inte så mycket folk eftersom vi åkte dit ganska sent. 
När vi hade varit och badadt åkte vi direkt hem till Emils morbror, som fyllde år i fredags, där blev det hamburgare och tårta, så jag rullade i princip därifrån...
...Vidare hem till Tove som hade avskedfest, hon flyttar nämligen upp till Dalarna imorgon, så det blev en chillkväll med goda vänner, lite lagom dricka, musik, chips och singstar :) Jag rundade dock av ganska tidigt efgtersom jag ska jobba idag. Har precis tvättat håret och ska ta och göra mig iordning nu,

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0