Tisdagskväll

Dagen har varit ganska lugn, det var inte överdrivet mycket folk på jobbet idag, mer lagom. Gick och handlade lite mat och sånt efteråt, och sedan kom Emil och hämtade upp mig, innan han skulle vidare till Martins landställe. När jag kom hem så blev det middag, eller ja, två tunnbröds-mackor med skina, och ett glas bubbelvatten med äppelsmak.
Har känt av ett par dag att jag får ont i fötterna av att stå hela dagarna, så efter att jag hade käkat satte jag mig i soffan med fötterna i ett härligt fotbad. Lite hemma-spa, med fotsalt och grejer. Har suttit och kollat på MJ's minnesstund, väldigt fin faktiskt, skulle nog vara häftigt att vara där om man var ett stort fan. Man blir lite nedstämd, även fast jag aldrig varit någon jätte-beundrare av MJ, och när Brooke Shields höll sitt tal blev jag nästan gråtfärdig, det var så fint och hon var så ledsen. Kvällen kommer bli lugn, i soffan framför en bra film eller nåt program. Är ensam hemma, och ledig imorgon så har ingen att ta hänsyn till, grymt skönt.

Jag har hittat en ganska bra sajt, där man kan samla poäng, och sen plocka ut prylar eller presentkort. Allt ifrån Björn Borg underkläder till Presentkort på Åhlens. Det bästa är att det går snabbt att samla poäng, och inte jobbigt alls :)

Nu ska jag ta och slänga mig i soffan,

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0