Lördagsmorgon

Har inte hunnit uppdatera de senaste dagarna, har jobbat på dagarna och sovit på kvällarna. Igårkväll åt jag och Emil middag med hans familj, det blev tacos, som alltid på fredagar xD Efter det kollade jag, hans mamma & syster på film, Patrik 1,5. Vet inte varför jag inte har sett den förut, men det var iaf en riktig må-bra film.
Idag är jag ledig, så nu ska jag och emil ta och käka lite frukost, och sen åka och spela tennis med Emil & Mia. Vädret är ju ganska okej nu, synd att det blåser rätt bra bara. I eftermiddag ska vi åka hem till Emils morbror och hans familj och äta middag och ha det trevligt :)

Får se om jag hinner med några uppdates under dagen,

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0