Tisdag idag då..

Hmm, känns ganska skönt att vara ensam hemma när alla andra är och jobbar eller i skolan, men samtidigt så känns det ju tråkigt när man vet att man inte får några pengar för att gå hemma och slappa. Men jag var ju duktig i går och sökte jobb på Twilfit i Gallerian, och la upp mitt CV på H&M's hemsida.
Idag ska jag försöka få med Johanna ner till Ams och anmäla oss ordentligt (inte bara på hemsidan). Jag tycker att det känns lite halvsvårt det här med att söka jobb.. För man får ju egentligen inte vara kräsen, får man ett jobb så är det ju bara att hoppa på det. Men jag vill verkligen inte vara typ telefonförsäljareeller knacka-dörr-människa, som alla hatar.. Så jag måste nog ändå välja lite vilka jobb jag söker.. 

well well, nu ska jag ta och äta lite frukost :) 

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0