Monday

Back on track efter en lång och fullproppad helg.
I lördags var det först lunchmöte, gick riktigt bra, är astaggad inför hösten nu. Efter det bar det vidare till centrum för lite dans, även det väldigt lyckat.
Sen åkte jag och Johanna direkt hem till mammas kusin, byta om och fixa sig, och sedan sätta igång att servera champagne och rödvin hela kvällen. Senare framåt natten stod vi i baren och blandade GT, Doris och Einar till höger och vänster. Riktigt skoj var det iallafall. Vi packade ihop och åkte hem vid halv 2-2 tiden. 
I går var det sedan upp tidigt för att ha ledarmöte, massa diskussioner, lite planering, och lunch blev det där. Sen åkte jag hem till Emil och däckade framför TV'n ett par timmar. 

Och nu sitter jag här. Har precis klickat hem ett par mysiga tröjor från Gina,

Myskvällar/dagar i dessa i höst/vinter kan vi ju räkna med :)

Nu ska jag ta och göra mig iordning, och sedan åka och fixa en massa saker, bl.a. färga håret ;)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Likadana som min lila.. apmysiga, jag bor i den!! :D <3

2009-08-24 @ 10:46:02
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: Queen

åå snygg tröja!

2009-08-26 @ 17:53:21
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0