Fredagskväll

Tingeling,
Ha jobbat typ hela dagen idag, gick bra, lagom mycket folk, men tokvarmt. Jag håller på att torka ut när jag står i kassan en timme i sträck. Usch, nu borde dom väl kunna fixa luftkonditioneringen?. Aja, efter jobbet åkte jag hem till Emil för att fika och fira hans syster som fyller 9 år dag :) Så nu sitter jag här framför datorn, och kollar på Faktan som vanligt. Emil har åkt iväg för att hjälpa Stor-Emil att städa ut verkstan. Men sen har han lovat att bjuda ut mig på middag ikväll :) Blir förmodligen Lucky House, kinamat, som vanligt :) Efter det blir det movie tajm, Marley & me står på tur. Hoppas att den är så bra som den verkar.. Nej nu ska jag ta och fixa lite småsaker,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0