Tips...

Kom på att jag har glömt att skriva att jag har färgat håret :) har ju länge varit sugen på att ljusa upp mitt hår, och gå mer mot min riktigt hårfärg, men eftersom jag skulle ha röd klänning på balen så ville jag ha mitt mörka då. Så nu, när halva sommaren redan har gått, drog jag tummen ur röven i tisdags och färgade håret. Jag använde Schwartskopf's (?) Poly Blonde Summer look reflexis, som går ut på att man ska tupera håret i olika sektioner och sedan krama in färgen lite lätt.
Det stod på paketet att man inte skulle använda den om man hade hår längre än till axlarna, men jag sket i det och köpte två paket. Men när jag hade använt ett av paketen så hade jag redan färg i typ allt mit överhår, så jag stannade där, och lät underhåret vara lite mörkare, som det blir när man har varit mycket i solen. Jag är supernöjd med resultatet och det var superlätt att göra själv. Om några veckor ska jag göra om det, och ta med underhåret, så håret blir lite mer jämnt i färgen. Ett riktigt värt köp, för 79 pix på ICA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0