Fyndat



Var inne på Kicks.se och kikade runt lite på skoj, mina parfymer är i princip helt slut så jag behöver verkligen en ny. Kikade på ett par stycken på Tax-freen, men de flesta kostade lika mycket som här hemma, och då är det ju ingen idé. Iallafall så är Jessica Simpsons Fancy en av mina favoritdofter, lagom tung men ändå inte för mycket. Och nu har dom kampanjpris på den på Kicks, 258:- istället för 349:-. Dessutom hade jag en kupong på 15%, så 219,50:- får jag punga ut för den. Helt klart värt! ♥


Kommentarer
Postat av: lollo

beställer man till butiken så blir det fraktfritt också ;)

2010-09-23 @ 15:47:53
Postat av: Theresé

Jag gjorde det :) Så jag kommer in någon dag och hämtar paketet :D

2010-09-26 @ 22:36:28
URL: http://gymparumpa.blogg.se/
Postat av: erika

jag älskar den parfymen. Som du säger lagom tung och den doftar underbart vanilj! :)

2010-11-01 @ 17:52:06
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0