100922


Ibland är det riktigt skoj att jobba i klädbutik. Som nu, när vi har fått köpa två av höstens fina stickade tröjor till halva priset. 349:- & 399:- kostar de ovan, men jag fick alltså BÅDA två för 374:- Jatack :)
Sen har vi även haft en liten tävling mellan butikerna, vilka som ökade försäljningen av trosor mest mot förra året. Och vår butik vann i vår region, och kom 3a i hela Sverige.. Som pris får vi välja en valfri BH - kul va?! Jag har inte hunnit kika och prova än, men det är skoj när man får lite uppmärksamhet för slitet :)

Idag är jag ledig, och lägenheten ser förjävlig ut - alltså blir det städdag idag. Har redan betat av badrummet, och satt igång en tvätt som snart ska hängas. Jag har plockat ner alla mina sommarskor i en påse, som tillsammans med kartongen med sommarkläder ska ner i källaren.

Hade också besök av Jehovas Vittnen här i morse.. Varför knackar de dörr hos folk egentligen? Jag kommer ju inte direkt bli troende bara för att de står och predikar i trapphuset, eller för att de stoppar en broschyr i handen på mig. Snacka om slöseri med tid. De borde ha någon varningsskylt eller nåt, så man inte öppnar om man inte är intresserad. Typ som med vissa telefonnummer, att man bara kan skita i att svara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0