Tomorrow, Tomorrow

Nu har jag bara 2½ timme kvar av mitt liv som tonåring. Lite sorgligt när man tänker efter, men samtidigt så är det som att jag nu kan "börja om", & kliva in i en ny värld, Vuxenvärlden, på riktigt. Jag tror iochförsig inte att det kommer bli sådär himlans mycket förändringar, eller skillnad mot innan. Men imorgon, då börjar mitt liv som 20-åring :)


Jag var och hämtade detta paket idag, det är från min söta Farmor&Farfar, och det riktigt kliar i fingrarna på mig! Men jag har lovat mig själv att inte öppna det förrän imorgon :)

Åh, jag kan nästan höra hur det ligger och skriker efter mig där borta; Öppna mig, öppna mig, ÖPPNA MIG!!
Meen, självdiciplin, det är något jag har :)

Nu ska jag ta och tappa upp et bad. Ciao

Kommentarer
Postat av: klara

vad var det i paketet nu då ?:D

2010-03-11 @ 16:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0