Tidiga födelsedagspresenter..

.. Till mig själv :)



Lite fina saker som fick följa med mig hem från jobbet idag. Bytte kavajen jag beställde för ett tag sen (den var för tight över axlarna) och tog med det här hem istället :) Linnena & sjalen kostar 99:-, toppen 149:- men det var en slatt* så den var nedsatt till 99:- :)

Nu är jag ledig i två dagar, och vädret ska vara lika fint som det varit de senaste dagarna, så jag ska passa på att ta en långpromenad imorgon :) Har ett paket från Farmor&Farfar som ska hämtas på Pia, och ska förbi dagiset en sväng och skriva på en timrapport. Ser verkligen fram emot det :)
(Vet ej hur stort paketet är, men worst case så får jag väl ta bussen hem)

Nu ska jag ta och mysa lite framför Cougar Town,

hugs&kisses

*Enstaka varor, eller endast 1-2 storlekar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0