Roxy


Fick denna fina fleece-tröja av Emil i tidig födelsedags present idag :) Tack Älskling!!!
Idag har jag jobbat hela dagen, och serdan åkte jag hem till mormor&morfar och mös lite med lillkusinen. Nu har dom bokat datum för dopet också, så nu ska jag ge mig ut på jakt efter en söt klänning att ha :) Ännu en anledning att shoppa ;) Vet exakt vad jag ska ge lilla Wilma i dop-present också, men eftersom jag vet att hennes mamma&pappa kikar in här ibland så får ni vänta tills efter dopet ni också ;)

Nu? Cougar Town och mys med Emil.
Sedan? Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mats

Jepp - jag är här ibland :-)

2010-03-05 @ 15:16:25
Postat av: Theresé

Haha, I knew it ;)

2010-03-05 @ 17:02:58
URL: http://gymparumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0