Puh..

Igår jobbade jag 9-19, och sedan skyndade jag mig ner till gympahallen för träning, och när jag kom hem tog jag och Emil ett bad innan jag hoppade raka vägen ner i sängen.
Imorse trodde jag att jag skulle börja kl 11, men det hade blivit något fel, skulle egentligen börja 9, så det vart ju bara att stressa arslet av mig. Efter jobbet mötte jag upp Johanna, som är på besök ifrån Götelaborg. Vi tog en sen lunch/middag och gick sedan lite i affärer. Jag köpte två par vår-skor, visar sen. 
Efter det gick jag till Emils kusiner, för han var där och käkade middag, och nu har vi precis ätit våfflor, för det är ju faktiskt våffel-dagen idag :) 



Där är historien bakom mitt obefintliga bloggande de senaste dagarna :)

Nu ska jag ta och joina Emil som spelar tennis på Wii-et(?), ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0